tiistai 23. helmikuuta 2010

100 blogiteksti!


Tätä täytyis juhlia, muttei nyt kuiteskaa välttämättä enää tänään.
En ole ehtinyt paljon bloggailla lähiaikoina,koska kone on siskon luona.
Taas Veera on bloggaillu aktiivisesti, munki puolesta. Tässä muutamien viikkojen aikana ei oo tapahtunu paljo mitään. Oon lepäillyt 2 viikkoa nielurisa leikkauksen takia. Koulu taas menee perus huonosti.
Sain aika just puhelun iskältä. Tuli melkoinen pommi. 'Lähdetään perjantana malagaan, tuutko mukaan'. Mitäs mä siihen voisin vastata.
a)Ei, oon ollu pois harkoista 2 vk, ja kohta melko tärkeät kisat Tukholmassa. b) EI,Parhaalla ystävälläni , Veeralla on synttärit perjantaina, ja lauantaina juhlat.
c) joo, en osaa vaan kieltäytyä reissusta.

Vastausta mietin aika kauan, tuli tosi huono omatunto , kun päätin lähteä matkalle.
Eli perjataina lähdetään päin Madeiraa!
Toivon kuitenki vertsulle, my best friend forever bitchille, (ERITTÄIN) hyvää syntymäpäivää, ja toivottavasti juhlat onnistuu lauantaina! :)
Pettynyt oon etten pääse, koska kuitenkin Veera täyttää vaan kerran elämässään 18 vuotta! Mutta olen varma , että ehditään viel monet bileet ehditään pitää, monet kännit vielä juoda ja monet hyvät hetket! Onhan tässä rutkasti vielä aikaa (toivottavasti).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti