tiistai 27. syyskuuta 2011

CHEERS!!!

Tänään on ollu niin huippu päivä!!!!
Aurinko paisto heti aamusta, ja mulla oli edessä inssi..
Inssi meni hyvin ja ei jänskättäny ollenkaan oikeastaan! Ajoin rauhallisesti, ja läpi meni hyvin arvosanoin.
Oon niin ilonen , että pääsin läpi inssin. Nyt vaan venailen ,että saan mun citroenin Porista =) Pääsen sillä cruisaileen, se on mun OMA! Oon kiitollinen , että saan heti oman auton. Jotkut joutuu keräämään rahaa , ja maksamaan vakuutukset jne ite.. Mutta iskä on ollu onneks niin mahtava ,että se on luvannu mulle nää kaikki ! =)  
Meikäläisen auto<3


Treenitki on ruvennu meneen paremmin. Tänään tuli altaassa jo suhtkoht hyviä aikoja, ja rupee näyttää vähä valosemmalta. Ku ajat on ollu aika surkeita tähän mennessä, mutta lookin' goood now!
Ens vklp ois kisat Seinäjoella, mutta niinhinkään kisoihin ei senkummemin panosteta. Treeniä pukkaa, ja huomenna 6.30 mm. bodypump. 
Tällästä tänään, ja toivotaan että kaikki jatkuu yhtä mallikkaasti! 








Loppuun vielä hyvä biisi ;)










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti