maanantai 30. marraskuuta 2009

Viikonloppu + maanantaikooma

Huhh huhh.. Nyt oli kyl niin rankka viikonloppu. Sellasta reissaamista vaan. No perjantaina lähettii Turkuu päin 14.30 , pysähdyttiin Raumalla syömässä. Siitä sit ruuan täyttäminä ilmapalloina jatkettiin matkaa Turkuu. Saavuttiin sit hotelille 7 aikaan. Hotelli oli aivan sataman vieressä, satamaan oli n 10 metriä? Sit pieni kokous ja unten maille. Uni tuli aika helposti , mut levotonta oli. Heräsin 6 aikaa aamulla jo , kun ei oikee nukuttanu enään.Sit oli aamupala ja laivalle, siel aika meni buffetissa, tax freessa, ja tuhlailessa rahoja pelikoneisiin. Kohta oltiinki jo
Ahvenanmaalla. Käytiin ensimmäiseksi hotelli pommeris, tai mikä se nyt oli. Vietiin kamat ja nukuttiin pienet päikkärit. Olo oli hyvin heikko, ja väsynyt. Sellanen että ei oikein kulje uinti tänään- päivä. N 30 km bussilla matkustelun jälkeen oltiin Godbyn hallilla. Ei oo kovin hyvä allas, liukastuu joka käännöksessä! Jumppailtii ja verrailtii, ja valehtelematta tuntu uinti aika hyvältä. Ensimmäinen laji oli 50 perhosta. Siihen oli paljo aikaa, ja kulutin sen melko huonosti. Ja tulos oli todella huono. Ei ollut minkäänlaista otetta veteen , ja meni ihan sähläämiseks koko uinti. Lopulta tulos oli 28,8 ja toinen sija. Ja tämä neiti ei todellakaan ollut tyytyväinen. Seuraava laji 200 selkää, lähdettiin uimaan loppuun. Mitään aikatavotteita ei ollu, mutta mahdollisuus hyvään uintiin oli , jossei liikaa hosuisi. Ja lähdin vetään 200 seleriä rennosti. Eka 100 m meni hyvin rennosti , ja seuraavat 75 sellasta perusvauhtia, vimppa piikki kiristin älyttömästi , ja aika oli hyvä. Tuuletinki vähä lopussa=) 2.21 ja risat. Uus alue-ennätys, ja enkka parani 8 sekunnilla. Sit oli viesti ja siinä perhonen kulki jo paremmin ku keskityin kunnolla. Se meni 27,7 lentävällä lähdöllä, eli ihan ok. Kisat loppu sit siltä päivältä siihen ja sen jälkeen lähdettiin kohti hotellia. 22.10 saatiin ruokaa masuun. Kisat veny pitkiksi ja tämän takia ruokakin oli niin myöhään. Mutta hyvää ruokaa oli! :) Tämän jälkeen nukkumaan, muutaman kerran heräsin kauheeseen amis poppiin , mutta ihan hyvin nukuin.
Aamulla verrassa tuntu jo hieman eilinen matkustelu ja uinnit.
Luvassa oli 200 perhosta, 50 selkää ja viestissä 50 vaparia. Perhonen meni hyvin, enkasta tippu taas 4 sek. Mutta molemmat vinstat kusi. En taida olla kovin sprinteri kunnossa. No ihan tyytyväinen pitää olla kisoihin!
Laivalla oli yllättävän normaalia. Ensiksi kaikki oli iha innoissaan laiva reissusta. Mutta kaikki oli vähän ' hyytyneitä' kisoista. Ruoka buffetissa oli taas huippua! Pelailtii ja shoppailtii ja sit bussilla n 5 tunnin matka vielä Vaasaan oli edessä. Matka bussilla meni nopeasti pelikorteilla pelaillen ja väsyneita juttuja kuunnellen. Vaasassa olimme n 2 aikaan. Siitä sitten viktorin kyydilllä kotiin , ja nukkumaan! Ja siinä oli viikonloppu. Nyt maanantai oli täys kooma, aamul olin 15 minuuttia myöhässä koulusta, säbä treenit , ja pyöräilin kauheessa sateessa kouluun ja takasin. Ja kävin viel välissä Jennyn luona glögillä :) ps kävi pieni kolari tänää pyörän kans. törmäsin yhen toisen pyöräiliän kans, pyysin anteeks siltä ku en oikee kattonu mihinkää muuaalle ku eteen. Olin koomassa
Kuvia tulee myöhemmin :)kiitän ja kuitttaan