maanantai 21. joulukuuta 2009

Niin...

'hei
katso kuinka hiljaa
sataa taas
tomu vuotten ylle
ehkä nämäkin murhaajankädet etsivät päätä
jota silittää ja tuntea maailman paino
se on ruoste
savu nuolee raunioita
tiedäthän miltä tuntuu
lämmittää käsiään
palaneiden kotien tuhkassa '
Yks ihanempia biisejä mitä tiiän! Cmx-Ruoste


Tänään
ei päivä alkanu kovin hyvin. Lihakset ihan jumis, ei meinannu sängystä päästä ylös. Eikä millään toi unikaan riitä mulle. Vaikka nukun 9-10 tuntia tai jopa enemmän. No enään maanantaina, tiistaina , ja keskiviikkona treenit , ja sitte on 2 päivän huili ! =) Jes.. Huomaan ku oon syöny nyt niin paljo karkkia ett oikeesti kuinka lihoo heti.. heheh No eipä voi mitää. Pitää kerätä vähä massaa!! Mietittiin tos eilen veeran kans uuttavuotta, toivotaan nyt ett siitä tulis hyvä. Ei päästy oikeen mihinkää tuloksee. Mä heittelin kaikkee ett lähetään laihialle ku vaasa on nii kuiva. Mut tuskinpa laihalla on kovempi meno, tai no mistä sitä tietää.. Ja jos joku laihialainen lukee tätä , nii voi tietysti ilmottaa että onko siellä uutenvuotena kova meno!
Nyt kuuntelen niin hyväää biiisiii.. Whatcha say remix - Jason Derulo http://www.youtube.com/watch?v=ybtVVmJgSUc .. Tänään ajattelin vaan sitte laiskotella koko päivän. Huomenna oon lotan kanssa pitkästä aikaa.. Mennään pulkkamäkeen! haha perus mun ja lotan ideat (Y) voi voi voi...
Veera vois kyl jo tulla.... <3
miss u !

TÄllasta vaasassa !!!!!!











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti