perjantai 4. joulukuuta 2009

perjantai


huoh, jännä päivä. Heräsin 5.45 ja ulkona oli pilkko pimeää. Söin nopeesti aamupalan ja lähdin kävellen hallille. Pakkanen oli aivan uskomaton. Tuntu ihan nenäkarvoissa saakka. Treenit meni vähä pepulleen aamulla, olin meinaa aika koomassa. Siitä sitten Jennylle syömään aamupala , kauhee määrä puuroo. Mut hyvää oli! Siitä kouluun kahdelle tunnille ja sit kaupunkiin kattelee joululahjoi Riikan ja Veeran kaa. Eipä me mitään oikeestaa löydetty , paitsi Riikka löys ihan sika siistei lahjoi. Ja kalliita ne oliki. Sellane muka 'kirja' mis oli otsikko ' How to make a ugly girl to beautiful', ja sit ku sen 'kirjan' avas, niin sielt tuli taskumatti esiin hahah:)
No mä ajattelin ett ostan mummille kynttilöit Indiskasta , ku makso euron kappale, ja kysyin viel siltä myyjältä että onhan nää euron? Sit mulla ei ollukkaan kukkaroa mukana. Damn! No pyöräilin sit himaa masentuneena , ja pakkasta oli vielä runsaat 5 astetta. Muutaman tunnin päikkärit ja harkkoihin. Harkois oli ekaks sellanen puolentunnin venyttely<3 ahh oliko vähän ihanaa! Sitte treeneissä oli 2x16x50 L 50''. ei ollu kovin paha. Ja lopuks oli kaikkee hauskaa, ja Jimi kokeili vähä laasereita. Veti 25,9 vinstan vaparia, ei paha harkkojen loppuun. Kotona äiti oli tehny tosi hyvää salaattia ja leipää,ja sit söin vähä muroja päälle :)
Nyt angstailen täällä kotona tästä mun ihottumasta.. toivon vaan että se paranee ku pääsen sinne kitarisa leikkaukseen. Sitä odotellessa, mutta turhaan mä tässä nyt stressaan. Elämä on. Ps odottelen täs Oliviata jos se on ees tulossa!
Laitan tällasii hauskoi kuvi a:)


//:ida

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti