tiistai 5. tammikuuta 2010

Suurin virhe


Mielessä pyörii tällä hetkellä yks suuri virhe , mikä tapahtui viime vuonna. Kyseessä on yks poika Ruotsista. Oltiin luokkaretkellä ruotsissa. Kaikki tuntu nii täydelliseltä.. Se oli mulle ihan ku joku unelma, jota ei koskaa ei tulis samaan omaksi. Mut sitte tutustuttin Ruotsissa sitte. Viimenen ilta oli jotain nii kauheeta Ruotsissa. Mä itkin ja se poika itki.. Mä tunsin , että oikeesti se tunsi luultavasti jotain muakin kohtaan. Sinä iltana kuulin sen kavereilta , että se on kihloissa yhden toisen tytön kanssa. Järkytyin , mutta en pystyny puhumaan sille siitä enää illalla. Se oli MEIDÄN viimeinen ilta yhdessä luultavasti ikinä.
En olis ikinä uskonu että mä oikeesti jäin kaipaamaan sitä noin kovaa , sen reissun jälkeen.
Se soitti mulle n 2 viikkoa putkeen. Joka päivä puhuttiin 2 tuntia puhelimessa , sen laskuun.
Yhtäkkiä oikeestaa kaikki loppu. Mietin vaan että kyllä se soittaa viel täs joskus.
Mut ei soittanu, tekstasin, mut se ei vastannu.
Jotenki tuntu ett mun sydän oli särjetty.
Nyt mietin vieläki sitä poikaa välillä , ei vieläkään tunnu siltä että oisin päässy sen yli.
Välillä se voi olla 2 kk pois mun mielestä, mut välillä se palaa mieleen, niiku tänään.
Sillä pojalla on nyt se vanha tyttöystävä kainallossaan.. Ja luultavasti niillä menee ihan hyvin.
Toisaalta mä oon tosi ilonen sen puolesta , että se ei oo missää kaduilla tai tee muuta tyhmää.
Mut toisaalta taas mä mietin sitä ,että jos olisin vaikka asunu Ruotisissa , ja me oltais tavattu.
Oliskohan meistä tullu oikeesti jotain?
Näitä kysymyksii taas saa miettii.. Tästä on melkein vuosi. Mut musta tuntuu ,että
kestää aika kauan ,että pääsen sen yli kokonaan..

http://www.youtube.com/watch?v=CGw9AMXhUrU&NR=1
tosta biisistä mulla tulee niin mieleen se poika!
'Det e så logiskt alla fattar utom du, du har inte en aning, att jag tänker på dig precis just nu'

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti