perjantai 1. tammikuuta 2010

tylsyys

KYMMENEN TOTUUTTA SINUSTA:
1. tykkään yleensä auttaa ihmisiä
2. rakastan musiikkia
3. uinti on suuri osa mun elämää
4. minulla on outo huumorintaju
5. olen ajoittain todella laiska
6. minulla on koira jolle puran huoleni :D
7. olen lyhyt
8. innostun helposti oudoistakin ideoista
9. olen iloinen persoona
10. riitelen erittäin harvoin kaikkien muiden paitsi perheenjäsenien kanssa

VIISI ASIAA MITÄ HALUAISIT SANOA VIIDELLE ERI IHMISELLE JUURI NYT:
1. mulla on hirvee ikävä sua
2. kiitos että jaksat mua ;)
3. onneks sun laisia ihmisiä on vielä olemassa
4. respect
5. älä ikinä muutu

VIISI ASIAA JOTKA RISTEILEVÄT MIELESSÄSI JATKUVASTI:
1. tulevaisuus
2. Ihmis-suhteet
3. miehet
4. tavotteet
5. ajatukset

KUUSI ASIAA JOTKA TEET ENNEN NUKKUMAANMENOA:
1. vaihdan yökkärit
2. dataan
3. pesen hampaat ja naaman
4. katon tv:tä
5. luen kirjaa
6. kuuntelen musiikkia

VIISI ASIAA JOITA VIHAAT:
1. itseään täynnä olevat ihmiset
2. kaks naamaset tyypit
3. tappeluja
4. semmosia jokka rupee haastaan riitaa jostain niin turhasta...
5. ennakko käsityksiä ja juoruja

NELJÄ VAATEKAPPALETTA JOTKA SINULLA ON PÄÄLLÄSI:
1. lökärit
2. t-paita
3. neule
4. sukat

KOLME MUSIIKKIKAPPALETTA JOITA KUUNTELET PALJON:
1. leijona - chillaa
2. Forever young- Jay-z
3. chisu - saaliit

KAKSI ASIAA JOTKA HALUAT TEHDÄ ENNEN KUIN KUOLET:
1. Rakastua
2. Tehdä asioita joista pidän välittämättä muista

YKSI TUNNUSTUS
haluaisin muuttaa
//:veera

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti