tiistai 19. tammikuuta 2010

tavarataivas?

Istuskelen tässä koneella, vaikka pitäs olla nukkumassa.. Yritin kyllä nukkua, muttei vaan millään nappaa unen päässtä. Joten ajattelin vähä esitellä vähä asioita mun huoneesta, joista en vois luopua tai joista muutenvaan tykkään.
Huone oli tosi sotkunen, niin vähä välttelin sotkusempia kohtia :D Tää alempi kuva on otettu joskus kesällä ja sisustus on muuttunu jonkun verran tästä.



Mutta tossany näkyy jonku verran mun huoneesta. Kaikki muu on oikeestaan pysyny samana paitsi hyllyjen sisältö ja toi ikkunalauta. Väritys on kummiski tommonen sininen.


Oon keränny mun sängyn yläpuolelle kuvia kavereista, perheestä, matkoista ja kaikesta muusta mikä näyttää kivalta. Lisää on tulossa, kunhan saan aikaseks tulostaa/teettää lisää kuvia.

Innostuin yks päivä kirjottaan biisin sanat vaatekaapin oveen. Siitä tuli loppujenlopuks ihan kiva ja lauluki on edelleen yks mun lemppareista. Banana pancakes - Jack Johnson. Kuvassa näkyy myös mun fred perryn laukku, jota näkee tosipaljon kaikilla teineillä, mutta tykkään siitä silti kovaa.


Mun mamma oli nuorempana innokas maalari ja se teki ton taulun josku opiskelijana. Oon ihastunu mun äidin käden jälkeen ja sen maalaukset on antanu mulle tosi paljon inspiraatiota ja motivaatiota. Toi mustavalkonen nainen on yks mun suosikeista, sille vaan pitäis saada jostain kehykset, että saisin sen seinälle. Kuvassa näkyy myös mun stereot, jotka on melko vanhat, mutta tekee tehtävänsä :)


Mamman tekemä kans jatykkään tästäki tosi kovaa. >
                                                   
Yks asia mikä on tainnu aina pysyy mun huoneessa 3-vuotiaasta eteenpäin, on mun nalle. Ainut pehmolelu mihin oon kiintyny.. Sain sen joskus tuliaisiks äitiltä ja isältä teneriffalta.




Ton possun sain Sandralta ja Jukalta ku tulin takas brightonista ja pariisista. Siinä lukee "mun eurot". Multahan pöllittiin kukkaro pariisissa, heti shoppailu kierroksen alussa. Eipä tullu sitte tutustuttua pariisin parhaisiin puoliin...  No kuitenkin possu meni rikki yöllä ku saavuttiin vaasaan. Se tippui autosta heti kun avasin oven ja itkuhan siinä pääsi ku olin muutenki nii herkällä tuulella kun Brighton oli jääny taakse ja kaverit.



Nää kuulokkeet ostin turusta kesällä, kun mun vanhat oli menny justiin menomatkalla rikki. Hyvät on ollu ja hyvin toimii edelleen. i love the color ♥




Vaatekaapin kahvat jotka ostin IN:nistä. Ne oli mun mielestä hauskat, eikä kovin kalliitkaan muistaakseni.







Mun yöpöydällä on vähä mitä sattuu.
Mutta kummiski päiväkirja
(jota kirjotan tosiharvoin), hiuslakka, pingviini salmiakkia laivalta<3 , nomination koru mitä käytän yleensä jokapäivä.






Tykkään kans hirveesti noista kehyksistä, mitkä löysin indiskasta.



Viimesenä, muttei vähäsimpänä mun ipod (touch) jota ilman en pystyi elään! ihana keksintö


Eipä tässä muuta, hyvät yöt.

hah voisin laittaa tähän loppuun, minkä näkönen mun huone on n.1kk siivouksen jälkeen :D


The end.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti